خبرگزاری کار ایران

توضیات روابط عمومی«سرامیک البرز» درباره تاخیر پرداخت دستمزد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۶۹

پیرو انتشار خبری در خبرگزاری ایلنا با عنوان «تاخیر در دستمزد کارگران سرامیک البرز پس ازخصوصی سازی» روابط عمومی این کارخانه توضیحاتی را به این خبرگزاری ارسال کرد.

در نامه روابط عمومی سرامیک البرز به خبرگزاری ایلنا آمده است: کارخانه سرامیک البرز در مردادماه سال ۱۳۹۰ در فرابورس به بخش خصوصی واگذار گردید و با وجود مشکلات فراوانی که از دوره قبل به این بخش تحمیل شده بود در سایه الطاف الهی و مدیریت جدید و با همت مضاعف پرسنل شرکت نه تنها رو به تعطیلی خطوط و تعدیل نیرو نرفت بلکه علاوه بر افزایش تولید و افزایش نیرو جدید به یک واحد تولیدی با نشاط و خلاق در منطقه قزوین تبدیل شده است.

کلیه کارمندان و کارگران زحمت‌کش مجموعه در این چهار سال مطابق روال عادی بین ۲۸ هر ماه تا ۵ ماه بعد کلیه حقوق و مزایای خود را دریافت نموده‌اند و حتی برای اولین بار سیستم بهره‌وری جامع از سال گذشته در شرکت با دستور مدیریت به اجرا گذاشته شد که کلیه کارکنان هر سه ما یک بار مطابق جدول مشخص از طعم شیرین پرداخت خارج از حقوق هم برخوردار شده‌اند.

اسفندماه گذشته نیز در شرایطی که شرکت با توجه به رکود شدید صنعت ساخت و ساز در بحران مالی به سر می‌برد قبل از رسیدن به پایان سال در تاریخ ۲۰/۱۲ کلیه حقوق‌ها پرداخت گردید. شایان ذکر است بلافاصله بعد از پرداخت حقوق، عیدی و بهره‌وری نیز به صورت کامل به حساب کلیه کارکنان واریز گردید.

و تمام این‌ها در شرایطی است که فروش محصولات با دریافت چک‌های مدت‌دار انجام می‌گیرد (که بعضا در موعد خود هم به دلیل رکود بازار قابل وصول نیستند.) و برخی هزینه‌ای سنگین جاری مانند آب، برق، گاز و... بصورت نقد و غیر قابل امهال می‌باشند.

در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری محترم امیدواریم تمامی کارگران و کارمندان در واحدهای تولیدی با رفع موانع تولید بتوانند مانند پرسنل زحمت‌کش سرامیک البرز از دریافت‌های منظم برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز