خبرگزاری کار ایران

انتظار کارگران ابنیه فنی جنوب برای دریافت حقوق و عیدی قبل از پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۳۳

کارگران ابنیه فنی راه آهن جنوب، خواستار پرداخت معوقات مزدی خود قبل از پایان سال شدند.

جمعی از کارگران کارگران ابنیه فنی راه آهن جنوب در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت دستمزد و عیدی انتقاد کردند.

این کارگران گفتند: با احتساب اسفند ماه دو ماه است که دستمزد ما پرداخت نشده در عین حال تا روز یکشنبه (۲۷ اسفند ماه) هنوز عیدی و پاداش ما پرداخت نشده است.

یکی از کارگران ابنیه فنی جنوب گفت: شرایط زندگی برای ما کارگران ابنیه فنی راه آهن که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستیم، بسیار دشوار است. امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی با شنیدن صدای ما، کاری برایمان انجام دهند.

او از تاخیر مکرر مطالبات خود و همکارانش انتقاد کرده و گفت: تا چه زمانی باید منتظر دریافت مطالبات خود بمانیم؟ اینکه به عنوان کارگر پیمانکاری همیشه حقوقمان را با تاخیر چندین ماهه می‌گیریم، بماند، حالا چند هفته است که منتظریم پیمانکار عیدی و پاداش ما را بپردازد که هنوز خبری نیست.

او گفت: پرداخت یک ماه حقوق و عیدی درست در آستانه تحویل سال نو هیچ مشکلی از کارگران و خانوادهایشان حل نمی‌کند. در عین حال شنیده‌ایم کارفرما قصد ندارد عیدی و سایر مطالبات کارگران را قبل از سال جاری بپردازد.

این کارگر به نیابت از همکاران خود از شرکت راه آهن در مقام کارفرمای اصلی درخواست کرد که پیگیر وصول مطالبات معوق و عیدی کارگران پیمانکاری ابنیه فنی جنوب قبل از اتمام سال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز