خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران کیش چوب برای دریافت عیدی و معوقات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۹۶

کارگران کارخانه کیش چوب از مدیریت این واحد تولیدی درخواست کردند قبل از پایان سال عیدی و سایر معوقات کارگران را بپردازد.

کارگران کارخانه کیش چوب واقع در جزیره کیش در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: بابت سه ماه دستمزد و عیدی و پاداش سال جاری و گذشته طلبکاریم و باتوجه به مخارج سنگین سال نو از کارفرما می‌خواهیم قبل از پایان سال، حداقل بخشی از بدهی معوقه خود را به همراه عیدی و پاداش کارگران  پرداخت کند.

به گفته یکی از کارگران؛ هم اکنون حدود ۱۳۰ کارگر در مجموعه کیش چوب مشغول کار هستند. کارگران همواره در روزهای پایانی سال نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز هستند.

براساس گفته این کارگر؛ سال گذشته پرداخت عیدی کارگران این کارخانه به سال آینده موکول شد که تا هم اکنون پرداخت نشده که اگر این اتفاق در سال جاری هم تکرار شود در این صورت کارگران با توجه افزایش سرسام آوار قیمت‌ها توان خرید را از دست می‌دهند.

این کارگر با بیان اینکه بهانه کارفرما برای پرداخت به موقع عیدی و سایر مطالبات معوقه کمبود منابع مالی است، افزود: در حالی کارفرما مشکلات مالی را بهانه پرداخت نکردن طلب کارگران عنوان می‌کند که اخیرا چندین پروژه برای ساخت و ساز در دست اقدام دارد.

وی در ادامه بر لزوم پرداخت مطالبات خود و همکارانش تا قبل از پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: مدیریت شرکت کیش چوب در حد توان پرداخت سه ماه حقوق و دو عیدی سال جاری و گذشته کارگران را به سال بعد موکول نکند تا علاوه بر جلوگیری از انباشته نشدن این مطالبات، کارگران بتوانند از این طریق بخشی از اقلام و مایحتاج مورد نیاز را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز