خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نیروهای پیمانکاری مگفا: شب عید حقوقمان را نمی‌دهند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۸۳

نیروهای پیمانکاری مگفا، در اعتراض به تأخیر در پرداختِ حقوق بهمن ماه خود دست از کار کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروهای پیمانکاری مگفا، در اعتراض به تأخیر در پرداختِ حقوق بهمن ماه خود امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه، دست از کار کشیدند. 

این نیروها می‌گویند: روز گذشته برگه‌ای مبنی بر اینکه قرار است بخشِ کوچکیِ از حقوقِ بهمن‌ماه به صورتِ علی‌الحساب به ما پرداخت شود برای امضا به ما داده شد اما آن را امضا نکردیم. 

آن‌ها می‌گویند: یک هفته مانده به تعطیلاتِ عید و همه‌ی ما به حقوقمان نیاز داریم. حقوق ما کمتر از ۱۰ میلیون تومان است و حتی همین حقوق را هم نمی‌خواهند به ما پرداخت کنند. 

این نیروها که زیرمجموعه‌ی وزارت صنعت و معدن به حساب می‌آیند، می‌گویند: سامانه‌ی یکپارچه ۱۲۴ خدمات مهمی در حوزه‌ی تجارت، صادرات، واردات، ثبت سفارش، کارت بازرگانی و… انجام می‌دهد و با توجه به مشکلاتی که برای پرسنل به وجود آمده، این سامانه نیز با اختلالِ عملکرد مواجه شد. 

آن‌ها می‌گویند: از قرار معلوم شرکتِ پیمانکار هنوز پولی بابتِ حقوق کارکنان دریافت نکرده است، اما این مسئله به ما ارتباطی ندارد و دریافتِ به موقعِ این حقوق ناچیز، آن هم نزدیک عید، کمترین خواسته‌ای است که ما می‌توانیم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز