خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد.

جلوگیری از بیکاری ۱۵۰۰ کارگر در کارخانه فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۷۷

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از حل اختلاف ۱۸ساله شرکت فولاد هرمزگان با ورود دستگاه قضایی و جلوگیری از بیکاری ۱۵۰۰ کارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و اجرای مأموریت‌های سند تحول قضائی و تحقق شعار سال، با ورود دادگستری استان به موضوع اختلاف شرکت فولاد هرمزگان و شاکی خصوصی تلاش شد ضمن مدیریت موضوع از تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: با شکایت شاکی خصوصی و صدور حکم دادگاه، شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۳۸۳ محکوم به خلع ید ۳ دانگ از ۶ دانگ یکی از اراضی تحت تملک این شرکت شد و حکم صادره نیز قطعیت پیدا کرد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به معاونت حقوقی رأی صادره قطعی و تقاضای اعاده دادرسی در مرجع مربوطه رد شد.

قهرمانی ادامه داد: پس از رد درخواست اعاده دادرسی، به دلیل حساسیت موضوع و اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد هرمزگان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به دادستان مرکز استان مأموریت داده شد تا موضوع صلح و سازش بین طرفین پرونده را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: در همین زمینه جلسه‌ای با حضور طرفین، وکلا و نمایندگان حقوقی پرونده برگزار و مقرر شد شرکت فولاد هرمزگان مبلغ چهارصد و پنجاه میلیارد ریال را به عنوان بهای زمین اختلافی پرداخت کند و شاکی پرونده نیز رضایت خود را مبنی بر مختومه شدن پرونده اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز