خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران ابنیه فنی راه‌آهن نواحی لرستان و زاگرس به عدم وصول مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۳۸۸

گروهی از کارگران خطوط ابنیه فنی راه‌آهن نواحی لرستان و زاگرس، به نامشخص بودن وضعیت مطالبات معوقه خود اعتراض کردند.

یک منبع کارگری در راه‌آهن  به خبرنگار ایلنا گفت: گروهی از کارگران خطوط ابنیه فنی راه‌آهن نواحی لرستان، زاگرس در ادامه بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالبات معوقه، از روز گذشته اعتراض صنفی برگزار کردند.

به ادعای این کارگر؛ پرداخت حقوق اسفند به همراه مابقی عیدی و پاداش و همچنین برخی مزایای مناسبتی و عرفی کارگران در آستانه نوروز ۱۴۰۳ به تاخیر افتاده و درخواست این کارگران؛ تسریع در پرداخت این مطالبات است.

این کارگر افزود: علارغم اینکه چند روزی به پایان سال جاری باقی نمانده است قیمت بسیاری از اجناس به شکل سرسام آوری افزایش یافته، ما کارگران ابنیه فنی تراورس همچنان با حداقل دریافتی گذران می‌کنیم.

کارگر ابنیه فنی راه‌آهن نواحی زاگرس و لرستان در پایان گفت: کارگران رسمی راه‌آهن که وضع بهتری نسبت به ما کارگران پیمانکاری دارند پاداش شب یلدا، ۲۲ بهمن، عید مبعث و ایاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان و سایر مزایای عرفی و مناسبتی‌شان به موقع پرداخت می‌شود اما ما کارگران پیمانکاری که طرف حساب‌مان پیمانکاران هستند با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم حداقل مبلغ دریافتی را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز