خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد خزر تغییر کرد/ نگرانی کارگران از وضعیت شغلی و کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۰۰

کارگران کارخانه فولاد خزر از تغییر مدیرعامل این واحد تولیدی خبر دادند و اظهار امیدواری کردند که مدیریت جدید بتواند از عهده تامین مطالبات صنفی آن‌ها برآید.

یک منبع کارگری در کارخانه فولاد خزر به خبرنگار ایلنا گفت: از هفته گذشته بر اساس مصوبه جدید هیات مدیره «شرکت فولاد خزر» آقای علی صادقی مدیرعامل شرکت فولاد خزر کنار گذاشته شده و آقای عربلو به عنوان مدیرعامل جدید این کارخانه انتخاب شده است.

این کارگر با بیان اینکه مشکلات صنفی ما از یک سال ونیم پیش به دلیل اختلاف سهامداران اصلی کارخانه و در نتیجه بدهی‌های مالی آن به برخی نهادهای دولتی آغاز شده است، می‌گویند: مدیرعامل جدید از سوی یکی از شرکتهای طلبکار کارخانه انتخاب شده است.

این کارگر گفت: این واحد تولیدی سابقه سوءمدیریت مدیران قبلی را دارد که موجب خسارت زیادی برای کارخانه و کارگران و در نهایت تعویق چندین ماه مطالبات مزدی آن‌ها شده است. با حضور مدیرعامل جدید قرار بود بخشی از حقوق کارگران (از امروز یکشنبه ۲۰ اسفند) پرداخت شود که هنوز اتفاق نیفتاده است.

طبق گفته این کارگر؛ در حال حاضر حدود ۴۰۰ کارگر در کارخانه فولاد خزر مشغول کارند که در نتیجه عملکرد نامناسب مدیتی و گسترده شدن اختلاف سهامداران، وضعیت بلاتکلیف داشته و مطالبات مزدی کارگران از دی ماه به تعویق افتاده است.

به گفته این کارگر؛ هم اکنون مهمترین دغدغه و نگرانی کارگران جدا از حقوق و عیدی و پاداش پایان سال، اهلیت داشتن مدیریت جدید در اداره این واحد تولیدی است.

وی افزود: برکناری مدیرعامل سابق بعد از گذشت چند ماه تعطیلی کارخانه در حالی انجام شده که در چندین ماه گذشته شاهد فشار برخی مسئولان به کارفرما برای تعیین تکلیف کارخانه بوده‌ایم.

این کارگر گفت: مدیرعامل جدید مدعی است منابع مالی کافی ندارد به همین دلیل سعی دارد بخشی از طلب کارگران را قبل از پایان سال بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز