خبرگزاری کار ایران

مطالبات عقب افتاده کارگران راه آهن قم تا پایان سال پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۸۰

کارگران ابنیه فنی راه آهن قم از کارفرما درخواست کردند همه معوقات مزدی که به سال جاری مربوط می‌شود را تا پایان سال به کارگران پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ابنیه فنی راه آهن قم که در بخش نگهداری از خطوط ریلی مشغول کارند؛ طی یکسال گذشته بخشی از مطالبات مزدی، سنواتی، مناسبتی و اضافه کاری خودرا دریافت نکرده‌اند به همین دلیل از کارفرما درخواست دارند حداکثر تا پایان سال مطالبات عقب‌افتاده آن‌ها را بپردازد.

کارگران می‌گویند: مسئولان خطوط ریلی قم از وضعیت معیشتی و بی‌پولی کارگران ابنیه فنی باخبرند اما چرا اینکه سعی می‌کنند مطالبات کارگران را با تاخیرهای طولانی و بصورت قطره چکانی بپردازند بی‌اطلاع هستیم.

کارگران با بیان اینکه از مدیریت راه آهن در مقام کارفرمای اصلی درخواست داریم چاره‌ای برای تامین منابع مالی خطوط ابنیه فنی قم و پرداخت دستمزد نیروی کار این واحد خدماتی بیاندیشد، گفتند: عرفاً همه مطالبات یکساله جاری باید قبل از پایان سال به کارگران پرداخت شود؛ حقوق عقب افتاده، سنوات، مزایای مناسبتی و رفاهی و مزایای عیدی و پاداش پایان سال که به معوقات مزدی کارگران در سال جاری مربوط می‌شود، باید قبل از پایان سال به کارگران پرداخت شود.

به گفته این کارگران این واحد خدماتی در راه آهن، کارگران باید قبل از پایان اسفند همه مطالبات خود را تمام و کمال دریافت کنند و هر نوع تاخیر در این زمینه به منزله‌ی تخلف از قانون وبی عدالتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز