خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران راهبری مترو تهران برای وصول مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۹۶

کارگران «راهبری مترو تهران» از مدیرعامل این واحد ریلی خواستند نسبت به برآورده شدن مطالبات صنفی آنها اهتمام لازم را صورت دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران راهبری مترو، روز گذشته با تجمع مقابل ساختمان اداری شرکت بهره‌برداری مترو تهران خواستار وصول مطالبات خود شدند.

مطالبات کارگران راهبری مترو تهران در هفت بند بیان شده است؛

۱: مالیات مضاعفی که امسال آن هم در این شرایط سخت معیشتی از حقوق پرسنل کسر می‌شود در صورتی که در حال حاضر پرسنل برای امرار معاش و زندگی آبرومندانه چاره‌ای ندارند جز اینکه ۳۰ روز ماه را آن هم در کارهای سخت و شیفتی سر کار باشند که این مالیات اضافه هم شده ظلم مضاعف، هر چند در مجموعه شهرداری تهران برای جبران آن، مابه التفاوت مالیات مذکور به حساب پرسنل شهرداری واریز می‌گردد ولی این جبران‌سازی کما فی السابق مشمول پرسنل شرکت ما نگردید. چطور می‌شود در زمان تعیین درصد افزایش سالانه حقوق، پرسنل شرکت بهره‌برداری زیرمجموعه شهرداری محسوب می‌گردند ولی به وقت پرداخت مزایای رفاهی، فوق العاده‌ها، ترمیم حقوق و مواردی از قبیل همین جبران مابه التفاوت مالیات، شرکت بهره‌برداری یک شرکت مستقل تلقی می‌گردد.

۲: عدم پرداخت وام خرسند ساز بانک شهر علیرغم اینکه تمامی پرسنل شهرداری در سال گذشته از این تسهیلات منتفع شدند.

۳: عدم پرداخت‌کارانه علیرغم اینکه پرسنل شهرداری و برخی از شرکت‌های تابعه‌کارانه نیمسال اول را در مهرماه امسال دریافت نموده‌اند.

۴: نبود انگیزش و تعلق سازمانی به دلیل‌ عدم پرداخت مزایای مبتنی بر نظام انگیزشی برای کلیه پرسنل متناسب با شغل و پست سازمانی.

۵: فریز شدن گروه شغلی سهم زیادی از پرسنل علیرغم توقف بیشتر از ۵ سال در گروه شغلی فعلی خود برخلاف طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت.

۶: انتصابات سفارشی و تیمی بدون درنظر گرفتن لیاقت، توانایی و سابقه کارکنان در شرکت علی الخصوص در واحدهای تخصصی و همچنین واحد انتظامات که رفته رفته در حال نابودی می‌باشد.

۷: تصمیمات سلیقه‌ای نسبت به پرسنل از جمله جابجایی محل کار و ابطال گواهی نامه راهبری و ایضا تغییر ناایمن دستورالعمل‌های تخصصی شرکت بدون توجه به هشدارهای فنی و دلسوزانه پرسنل و بدون در نظر گرفتن عواقب اجرایی آنها.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز