خبرگزاری کار ایران

یک پرستار:

نیروهای اورژانس در مضیقه؛ پرداختی‌ها ناچیز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۵۴۶

یک پرستار بیمارستانی در کرج از شرایط شغلی خود و همکارانش انتقاد کرد.

یکی از پرستاران شاغل در بیمارستان امام حسین (علیه‌السلام) در کرج که در هفته جاری در اعتراض به وضع معیشتی خود دست به اعتراض صنفی زده‌اند به خبرنگار ایلنا گفت: صدای ما پرستاران را نمی‌شوند؛ بیشترین زحمت را ما متقبل می‌شویم آن وقت بازهم تعرفه‌های پزشکان را بیش از 40 درصد افزایش می‌دهند.

این پرستار در ارتباط با خواسته‌های کادر درمان افزود: فشار کاری ما زیاد است؛ دریافتی ما با اضافه‌کار و کارانه و تعرفه خیلی ناچیز است، به زحمت نصف خط فقر درآمد ماهانه داریم.

به گفته وی، نیروهای اورژانس، کمترین میزان تعرفه دریافتی را داشته‌اند و این در حالیست که این نیروها در خط مقدم بیمارستان کار می‌کنند و بیشترین فشار کاری بر شانه‌های آن‌هاست.

پرستار کرجی ادامه داد: مشخص نیست با چه متر و معیاری تعرفه‌ها را محاسبه می‌کنند؛ در روزهای گذشته واریزی داشتیم و متوجه شدیم که نیروهای اورژانس کمترین میزان تعرفه را دریافت کرده‌اند؛ وقتی معترض شدیم، هیچ پاسخ روشنی به ما ندادند.

این پرستار با بیان اینکه «نظام تعرفه‌گذاری اصلاً عادلانه نیست» تاکید کرد: انتظار داریم مقامات وزارت بهداشت به دغدغه‌های ما پاسخ دهند؛ روشن بگویند چرا یک نیروی اورژانس باید مبلغ ناچیزی بابت تعرفه‌گذاری بگیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز