خبرگزاری کار ایران

آخرین جزییات کالابرگ الکترونیکی و نحوه‌ی استفاده از نرم‌افزار موبایلی «شما»+لینک دانلود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۷۴

تداوم اجرای این طرح که «فجرانه» نام دارد، منوط به تخصیص اعتبار دولت است، اما فعلا تا اردیبهشت ماه مشمولان دریافت یارانه با این طرح می‌توانند بین مبلغ ۶۳۰ تا ۷۴۰ هزار تومان کالا با این یارانه به ازای هر نفر دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس طرح جدید یارانه کالابرگ الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۶۱ میلیون نفر مشمولین دریافت یارانه هفت دهک پایین می‌توانند در صورت تهیه یکی از یازده قلم کالای اساسی از فروشگاه‌های متصل به شبکه کالابرگی (شامل: برنج، گوشت گوساله گرم و منجمد، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی،‌ مرغ گرم و منجمد، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر) به‌جای ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی، از ۲۲۰ هزار تومان یارانه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ برخوردار شوند. 

تداوم اجرای این طرح که «فجرانه» نام دارد، منوط به تخصیص اعتبار دولت است، اما فعلا تا اردیبهشت ماه مشمولان دریافت یارانه با این طرح می‌توانند بین مبلغ ۶۳۰ تا ۷۴۰ هزار تومان کالا با این یارانه به همراه مابه‌التفاوت قیمتی ناشی از فاصله تورم تا قیمت تعیینی کالای مشمول طرح را به ازای هر نفر دریافت کنند. 

بر این مبنا طبق اعلام معاون وزیر کار، مثلا اگر فردی یک سبد کالای ۲ میلیون تومانی از اقلام تحت پوشش از فروشگاه‌های متصل به شبکه خریداری کند، حدود ۸۰۰ هزار تومان از یارانه کالابرگی ماهانه او کسر خواهد شد و مابقی (۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) مابه التفاوت را خود می‌پردازد. 

وزارت کار اعلام کرده است که افراد مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی که می‌خواهند مبلغ یارانه واریزی خود را به خرید کالا اختصاص دهند، می‌توانند برای اطلاع از آمار و ارقام موجود در حساب خود، شارژ حساب توسط دولت، فروشگاه‌های متصل به شبکه نزدیک محل سکونت، کالاهای تحت پوشش و نحوه استفاده از کارت و کد اعتباری خود و حتی پاسخ به سوالات‌شان، به اپلیکیشن تلفن همراه «شما» (شبکه ملی اعتبار) مراجعه این این نرم‌افزار را روی تلفن همراه خود (از این لینک مستقیم) نصب کنند. 

لازم به یادآوری است؛ فروشگاه‌های افق کوروش، جانبو، دیلی مارکت، فروشگاه هفت، گندم طلایی، رفاه در سراسر کشور تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توضیح روند این کار فیلمی نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید:

حجم ویدیو: ۱.۰۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز