خبرگزاری کار ایران

تحصن کارگر اخراجی گروه ملی فولاد برای بازگشت به کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۶۳۰

شورای تامین و استانداری خوزستان تاکنون درباره اشتغال یا عدم بازگشت به کار کریم سیاحی هیچ اظهارنظری نکرده است اما مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران در اهواز می‌گوید: شورای تامین قبلا به ما نامه زده است که ایشان نباید به کار بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک کارگر اخراجی گروه ملی فولاد ایران که در سال گذشته رای بازگشت به کار از اداره کار استان خوزستان دریافت کرده بود، در اعتراض به عدم بازگشت به کار خود به شرکت (از صبح روز چهارشنبه) در مقابل ورودی مجموعه گروه ملی فولاد در اهواز تحصن کرد.

کریم سیاحی از جمله شش کارگری بود که سال گذشته پس از اجتماعات صنفی کارگران این مجموعه اخراج شده بود، اما با رای اداره کار استان خوزستان به کار بازگشته بود، که با ممانعت مدیران به کار بازنگشت.

کارگران شرکت می‌گویند شورای تامین استان و استانداری مخالفتی با بازگشت به کار کریم سیاحی ندارند، اما مدیریت شرکت علت عدم اجازه به بازگشت وی را مخالفت شورای تامین استان خوزستان اعلام می‌کند.

در ادامه پیگیری‌های ایلنا، علی محمدی (مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران) در اهواز درباره مسئله بازگشت به کار کریم سیاحی اظهار کرد: ما در مجموعه گروه ملی فولاد ایران با بازگشت به کار آقای سیاحی مشکلی نداریم و اگر شورای تامین استان خوزستان برای بازگشت به کار ایشان به ما نامه بزنند، ما ایشان را به کار بازخواهیم گرداند؛ زیرا شورای تامین قبلا به ما نامه زده است که ایشان نقش اصلی در تجمعات داشته است و نباید به کار بازگردد. ما نیز دستور شورای تامین استان خوزستان را لازم‌الاجرا می‌دانیم.

این درحالی است که منابع آگاه در استان خوزستان در تماس با ایلنا اعلام کردند شورای تامین و استانداری خوزستان تاکنون درباره اشتغال یا عدم بازگشت به کار کریم سیاحی هیچ اظهارنظری نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز