خبرگزاری کار ایران

نشست بررسی مشکلات درمانی بازنشستگان فولاد در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۱۰

جلسه بررسی مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان صندوق فولاد در استان مازندران با حضور معاونان بیمه‌ای و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان صندوق فولاد در استان مازندران با حضور معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق و مدیران بیمه دانا در مجتمع دخانیات مازندران برگزار شد. 

در این جلسه مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان فولاد که ساکن استان مازندران هستند به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به مدیران بیمه دانا تاکید شد که اهتمام ویژه‌ای به حل این مشکلات داشته باشند. 

محمد ابراهیمی (معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق) گفت: در این جلسه مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان فولاد که ساکن استان مازندران هستند به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به مدیران بیمه دانا تاکید شد که اهتمام ویژه‌ای به حل این مشکلات داشته باشند. 

وی افزود: ما قصد داریم این جلسات را در استان‌های دیگر نیز برگزار کنیم تا انشاالله گام موثری در جهت حل مشکلات بیمه‌ای بازنشستگان برداشته شود. 

گفتنی است مدیر سلامت و درمان معاونت فنی، رئیس دفتر امور بازنشستگی مازندران و نمایندگانی از حراست و بازرسی صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز