خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پیرامون حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۴۷

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در بیانیه‌ای نوشت: «به امید داشتن جهانی سرشار از صلح و آرامش و عاری از هر گونه جنایت و خون ریزی؛ این امر حاصل نخواهد شد مگر با حذف عوامل آمریکا و اسرائیل در منطقه که همان داعش است.»

به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًاً بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر شاهد جنایات وحشیانه و ضد حقوق بشری گروهک تروریستی داعش، این دست نشانده مستکبرین زمانه یعنی آمریکا و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در کشور بودیم. آری؛ این بار شاهد در خون غلتیدن و تکه تکه شدن هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بودیم. در سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل، حادثه غم‌انگیز شهادت جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که همراه با خیل عظیم مردم در مراسم سالگرد آن شهید والامقام در گلزار شهدای کرمان شرکت کرده بودند توسط گروهک تروریستی داعش و با حمایت های همه جانبه مستکبرین جهانی، قلوب ملت عزیز ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنانِ مستأصل، از زائران حاج قاسم سلیمانی نیز وحشت داشته و این‌گونه با رذالت از مردم ایران انتقام می‌گیرند. همان‌طور که دشمنان قسم خورده اعتراف کرده‌اند «شهید سلیمانی، به مراتب برای آنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.» یکی از مصادیق آن، وضعیت جبهه مقاومت پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی است. دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که یکی از نتایج اصلی و حتمی پس از ترور سردار سلیمانی، تضعیف و افول و حتی از هم پاشیدن جبهه مقاومت است. این پیش‌بینی احمقانه هیچ‌گاه رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت و روز به روز نیز شاهد قدرت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

با اندکی تفکر در می یابیم که بزرگ ترین بازی قرن در حال وقوع است. دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا چندین بار در سخنرانی های خود گفته بود: « داعش به اوباما احترام می گذارد، چرا که اوباما مؤسس داعش است ». رفتارشناسی گروهک تروریستی داعش نیز نشان می دهد که ذیل اهداف کشورهای غربی و فرامنطقه ای، در حال پیش‌روی هستند. داعشی که خود را ناجی مسلمانان و حامی اسلام می داند چرا باید در مقابل جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و حمایت های همه جانبه آمریکا از اسرائیل سکوت کند؟! آیا این سکوت بیان گر این نیست که داعش، دست نشانده و پرورش یافته مستکبرین جهانی است؟! همین تفکر نیز می‌تواند در خصوص چگونگی ایجاد گروهک های تروریستی القاعده و... وجود داشته باشد و امپریالیسم را مؤسس چنین گروهک های تروریستی در منطقه دانست. آمریکا با ایجاد گروهک های تروریستی داعش، القاعده و... در منطقه خاورمیانه و ایجاد نفاق و دشمنی بین کشورها، سعی در ایجاد جنگ و خونریزی در کشورهای منطقه را دارد. هدف آمریکا از این اقدامات در منطقه، پیاده سازی اقتصاد سیاسی خود به واسطه ریختن خون هزاران جوان، زن و کودک است. صادر کردن تسلیحات، اعزام و مستقر کردن نیروهای نظامی در کشورهای منطقه به بهانه برقرار کردن امنیت، به ازای دریافت پول و یا مصادره کردن میادین نفتی این کشورها. این در حالی است مستکبرین جهانی قدرت رسانه ای جهان را نیز در اختیار دارند و با فریب افکار عمومی، سعی در خنثی نشان دادن نقش خود در این بازی بزرگ دارند. این همان هدفی است که آمریکا در این بازی بزرگ قرن دنبال می کند و قصد دارد با ادامه و گسترش آن، مانع از فروپاشی اقتصاد خود گردد.

استکبار جهانی هر بار که اراده کرده است تا این بازی را به داخل ایران منتقل کند، با شکست روبرو شده است. ناکامی آمریکا در افغانستان، عراق، یمن و سوریه از جمله این شکست هاست‌ که به واسطه تدابیر سردار دلها شهید سلیمانی و قوت گرفتن محور مقاومت در منطقه حاصل شده است. ایران اسلامی به واسطه حضور جوانان انقلابی و قدرت نظامی خود در منطقه، مانع از کشیده شدن این بازی به داخل کشور و به خاک و خون کشیده شدن مردان، زنان و کودکان می شود و معادلات سیاسی را به نفع خود تغییر می دهد.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و جامعه کارگری بازنشسته کشور شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و مقتدر ایران اسلامی، ملت آزاده ایران عزیز به ویژه اهالی شهید پرور کرمان و خانواده‌های شهدا و جانبازان، تبریک و تسلیت عرض نموده و از سرویس های اطلاعاتی و امنیتی کشور درخواست دارد عوامل داعش، این گرگ در لباس گوسفند پنهان، که مسؤولیت حادثه گلزار شهدای کرمان را بر عهده گرفته است را شناسایی کند و آنان را به اشد مجازات برساند و سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموده پاسخ سخت به اذن الله، را جامه عمل بپوشانند. بدون شک دست انتقام ملت ایران، آمران این حادثه ننگین تروریستی و عاملان آنان را به شدیدترین شکل و به دردآورترین روش، مجازات خواهد کرد و خون‌های زائران حاج قاسم نیز کار خود را خواهد کرد و ان‌شاءالله به فضل الهی روز به روز به نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک‌تر خواهیم شد.

به امید داشتن جهانی سرشار از صلح و آرامش و عاری از هر گونه جنایت و خون ریزی؛ این امر حاصل نخواهد شد مگر با حذف عوامل آمریکا و اسرائیل در منطقه که همان داعش است. حسب فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همکاری بین کشورهای منطقه و اسلامی برای از بین بردن داعش و کوتاه کردن دست های پشت پرده و حامیان آن امری ضروری است که به حول قوه الهی در آینده ای نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز