خبرگزاری کار ایران

با توافق کارگران در استانداری صورت گرفت؛

از سرگیری فعالیت گروه ملی فولاد پس از یک هفته اعتراض

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۱۱

طرح طبقه بندی قبلی ملغی می‌شود/ پرداخت ده میلیون تومان علی الحساب تا اصلاح طرح

بعدازظهر امروز کارگران مجموعه گروه ملی فولاد ایران با وساطت مقامات استانداری و اداره کار استان خوزستان به توافق برای بازگشت به کار و اصلاح طبقه‌بندی و اجرای همسان‌سازی نائل آمدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراضات یک هفته اخیر کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز که با توقف تولید همراه بود، پس از هفت روز طی جلسه‌ای میان نمایندگان کارگران و نمایندگان دولت و کارفرما در استانداری خوزستان با توافق در بازنگری در اجرای طرح طبقه‌بندی و همسان‌سازی حقوق کارگران فولاد پایان یافت. 

بنابر اظهارات نمایندگان کارگری این مجموعه، بعدازظهر امروز کارگران مجموعه گروه ملی فولاد ایران با وساطت مقامات استانداری و اداره کار استان خوزستان به توافق برای بازگشت به کار همکاران خود و دریافت ۱۰ میلیون تومان علی الحساب تا اسفندماه به منظور اجرای همسان‌سازی حقوق و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نائل آمدند. 

گفتنی است بنابر گفته کارگران حاضر در استانداری، طرح طبقه‌بندی افزایش ۱۰ درصدی قبلی که مدیران گروه ملی فولاد اعلام کرده بودند، فعلا ملغی شده و در آن بازنگری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز