خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هادسون در کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۰۶

کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هادسون با هم روی این موضوع به توافق رسیده بودند که برای فریز نشدن دستمزد هرسال یک درصد افزایش حقوق به‌طور ثابت در قراردادشان قید شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از شبکه تلویزیونی CTV کانادا، کارگران فروشگاه‌های زنجیره‌ای هادسون در منطقه بریتیش کلمبیای کانادا، پس از آن که اتحادیه کارکنان شرکت و مدیران نتوانستند برسر افزایش دستمزد به توافق دستمزد دست یابد، روز یکشنبه دست از کار کشیدند. 

اتحادیه کارکنان محلی این فروشگاه‌های زنجیره‌ای که نماینده کلیه کارگران و کارمندان شرکت است، می‌گوید که مذاکرات از ماه گذشته میلادی بدون موفقیت ادامه دارد. 

کارگران و کارکنان این مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هم روی این موضوع به توافق رسیده بودند که برای فریز نشدن دستمزد هرسال یک درصد افزایش حقوق به‌طور ثابت در قراردادشان قید شود تا هرسال بر سر افزایش حقوق نیازمند مذاکره و کشمکش نباشند. 

این اتحادیه می‌گوید: روز چهارشنبه اخطاریه ۷۲ساعته اعتصاب به این شرکت صادر کرد و این کار به طور رسمی از ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه (هجدهم آذرماه) آغاز شد. 

مدیریت شرکت Hudson's Bay در بیانیه‌ای می‌گوید: از زحمات همکاران فروشگاه خود قدردانی می‌کند و به روند چانه‌زنی و رسیدن به یک راه حل متعهد باقی می‌ماند. 

این اتحادیه مردم را تشویق کرد تا از خرید از فروشگاه خودداری کنند تا زمانی که اختلاف کارگری حل شود. کارکنانی که در مقابل شعبات مختلف تجمع کردند، می‌گویند: ما خواستار افزایش حقوق چشمگیری از این فروشگاه زنجیره‌ای ثروتمند نبودیم که حالا این چنین از موضع بالا و قلدرانه با کارکنان این شرکت برخورد می‌شود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز