خبرگزاری کار ایران

معطلی دوساله کارگران شهرداری رودبار برای دریافت ۴ ماه حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۷۲

حدود ۸۰ کارگر شاغل در شهرداری رودبار در استان گیلان بعد از گذشت دو سال، هنوز موفق به وصول ۴ ماه از مطالبات قدیمی خود نشده‌اند.

یکی از کارگران پیمانکاری شهرداری رودبار به خبرنگار ایلنا گفت: حدود ۷۰ کارگر شاغل در شهرداری رودبار هستیم که به عنوان کارگر خدماتی، فضای سبز و کارگر سایر مجموعه‌های شهرداری تحت نظارت پیمانکار تامین نیرو در مناطق مختلف شهر رودبار مشغول به کار هستیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر حقوق جاری خود را بدون اضافه‌کاری دریافت می‌کنیم، افزود: جدا از اضافه‌کاری‌ها بعد از گذشت دو سال، چهار ماه حقوق مربوط به سال ۱۴۰۰ همراه با اضافه‌کاری‌های کارگران در زمان مسئولیت شهرداری سابق پرداخت نشده و شهردار فعلی نیز مسئولیت پرداخت آن را برعهده نمی‌گیرد.

این کارگر با بیان اینکه همچنین مانده‌ی مرخصی، پول مرخصی و دو ماه حق بیمه (شهریور و مهر) کارگران پرداخت نشده است در نتیجه برخی کارگران برای درمان در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی با مشکل روبرو شده‌اند، درباره پرداخت نشدن حق سنوات کارگران گفت: حق سنوات ما کارگران از سال ۹۸ به بعد پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کارگران پیمانکاری، تبدیل وضعیت و حذف شرکتهای پیمانی است، افزود: از شهردار رودبار در مقام کارفرمای اصلی می‌خواهیم چاره‌ای برای پرداخت مطالبات قدیمی کارگران بکند. وضعیت معیشتی کارگران خوب نیست و روزگار سختی را می‌گذرانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز