خبرگزاری کار ایران

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی از رئیس سازمان امور اداری و استخدامی/ سازمان امور استخدامی همسان‌سازی را معطل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۷۱

فداحسین مالکی گفت: رئیس سازمان امور استخدامی با لجبازی با ساختار و دستگاه‌های کشور مشکلات جدی را در نظم اداری امور به وجود آورده‌اند.

به گزارش ایلنا، فداحسین مالکی (عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم زاهدان در مجلس) صبح امروز در تذکر شفاهی به دولت از عملکرد مدیر سازمان امور اداری و استخدامی دولت سیزدهم انتقاد کرد. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ساختار اداری کشور را قفل کرده است، بنابراین از رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به رفع این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند. 

وی در تذکری شفاهی گفت: رئیس سازمان امور استخدامی با لجبازی با ساختار و دستگاه‌های کشور مشکلات جدی را در نظم اداری امور به وجود آورده اند. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه دیروز هر چه می‌خواستند از موادی که مربوط به سازمان امور استخدامی بود دفاع کنند مجلس آن‌ها را نمی‌پذیرفت وای کاش حضور نمی‌داشتند و مجلس راحت‌تر می‌توانست این کار را انجام دهد. 

وی بیان کرد: به عنوان مثال با آموزش و پرورش لجبازی می‌کنند و در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۶ هزار معلم خرید خدمت وجود دارد که به خانواده‌های آن‌ها و همچنین این عزیزان استرس وارد کرده است و ۲ هزار و ۷۰ نفر را به علت اینکه با آموزش و پرورش به مشکل برخورده‌اند بلاتکلیف گذاشته است. 

ناگفته نماند در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز همین گونه عمل می‌کند و هرجایی که مربوط به سازمان امور استخدامی است ایشان کشور را قفل کرده است، بنابراین از رئیس جمهور درخواست داریم نسبت به رفع این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز