خبرگزاری کار ایران

صدور کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق فولاد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۷۰

یدالله راشدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان محترم، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های "اتکا" کرده‌ است.

به گزارش ایلنا، مبلغ شارژ اعتباری ماهیانه این کارت ۳۰ میلیون ریال معادل سه میلیون تومان است و بدین ترتیب و با استفاده از این کارت، برای کلیه بازنشستگان متقاضی در سراسر کشور خرید اعتباری از فروشگاه‌های اتکا میسر گردیده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از صدور کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق فولاد خبر داد. 

یدالله راشدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان محترم، معاونت توسعه مدیریت و منابع صندوق اقدام به انعقاد قراردادی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا نموده است. 

راشدی گفت: مبلغ شارژ اعتباری ماهیانه این کارت ۳۰ میلیون ریال معادل سه میلیون تومان است و بدین ترتیب و با استفاده از این کارت، برای کلیه بازنشستگان متقاضی در سراسر کشور خرید اعتباری از فروشگاه‌های اتکا میسر گردیده است. 

وی افزود: بدین منظور بازنشستگان صندوق فولاد با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا می‌توانند (بدون ضامن و بدون پیش پرداخت) در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه به صورت اقساطی کالا و خدمات دریافت نمایند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: متقاضیان کارت حکمت بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به لینک https://neservices.irsbf.ir جهت دریافت کارت مذکور ثبت نام فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز