خبرگزاری کار ایران

شروع به کار دوباره کارخانه «شهد ناب» یاسوج با ۵۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۸۰

واحد تولیدی «شهد ناب» یاسوج که به دلیل مشکلات مالی از حدود ۱۶سال پیش تعطیل اعلام شده بود، با پیگیری مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی شهد ناب» واقع در روستای مادوان از توابع یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد با تعمیرات اساسی و فراهم آوردن اعتبار؛ فعالیت خود را آغاز کرد.

یک منبع کارگری در یاسوج گفت: مشکلات ملی و بدهی‌های بانکی فعالیت تولیدی این کارخانه را  متوقف ساخته بود، اما امروز با حمایت و پیگیری مسئولان دولتی شاهد راه‌اندازی دوباره این کارخانه هستیم.

طبق اظهارات وی؛ با بازگشایی دوباره کارخانه شهد ناب که با برند »ویتامینا» شهرت دارد، علاوه بر اشتغال دست‌کم ۵۰ کارگر شاغل این کارخانه، کشاورزان سیب کار منطقه می‌توانند محصولات تولیدی خود را به جای انتقال به کارخانه‌های کنستانتره سایر استانها به این واحد تحویل دهند.

وی با بیان اینکه کارخانه شهد ناب که در زمینه تولید کنستانتره سیب فعالیت تولیدی دارد، از سال ۸۶ فعالیت آن متوقف شده بود اما با احیای مجدد کارخانه در حال حاضر علاوه بر اشتغال جوانان بیکار، زمینه فعالیت باغداران منطقه بویژه سیب کاران فراهم شده است، در ادامه افزود: از سال گذشته با پیگیری  مستمر مسئولان استانی و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار، خطوط تولیدی کارخانه راه‌اندازی شده است.

این کارگر با بیان اینکه مزایای راه‌اندازی این کارخانه، جدا از بحث اشتغال زایی، فعالیت صنایع تبدیلی و تامین کنستانتره میوه در منطقه است، در خاتمه افزود: حدود ۵۰کارگر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند و قرار است به مرور با رونق گرفتن فعالیت این واحد تولیدی کارگران بیشتری برای اشتغال جذب این کارخانه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز