خبرگزاری کار ایران

شروع به کار دوباره کارخانه الکترواستیل/ ۸۵۰ کارگر به کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۲۸

کارخانه الکترواستیل ۵ ماه بعد از تعطیلی، دوباره آغاز به کار کرد. با راه‌اندازی دوباره‌ی کارخانه برای ۸۵۰ کارگری که از ۱۵ فروردین ماه بیکار شده بودند، شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولیدی الکترو استیل که از حدود پنج ماه پیش به دلیل آتش‌سوزی تعطیل شده است، با تامین مالی فعالیت خود را آغاز کرد.

یک منبع کارگری در استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: برای احیای این واحد صنعتی حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این کارخانه برای ۸۵۰ نفر اشتغالزایی داشته که در طول مدت تعطیلی کارخانه کارگران از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کردند.

او گفت: کارخانه الکترو استیل جزء کارخانه‌های بزرگ لوازم خانگی است که انواع یخچال‌های خانگی و صنعتی و فریزر را تولید می‌کند، این واحد از برندهای مطرح استان و کشور است و از بخش‌های مهم شبکه توزیع کشور در حوزه یخچال به شمار می‌رود و بازار قابل توجه صادراتی نیز دارد.

وی اظهار داشت: به دنبال حادثه آتش‌سوزی دو سالن تولید لوازم خانگی و انبار کارخانه به طول کامل در آتش سوخت و همزمان بخشی از ساختمان خدمات پس از فروش این کارخانه نیز در آتش سوزی از بین رفت.

این کارگر با بیان اینکه ازجمله مزایای راه‌اندازی کارخانه، ایجاد اشتغال و تامین بازار داخلی وخارجی است، در خاتمه افزود: تعدادی کارگر با شروع به کار آزمایشی مشغول به کار شده‌اند و قرار است کارخانه که روز ۲۶ شهریور مراسم افتتاح آن برگزار شد، به مرور و همزمان با رونق گرفتن تولید، برای تعداد قابل توجهی از کارگران ایجاد اشتغال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز