خبرگزاری کار ایران

رفع مشکلات واحد محصولات غذایی گلنوش با حمایت قوه قضائیه/ اشتغال۱۳۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۰۱

مشکلات کارخانه محصولات غذایی «گلنوش» در استان البرز با حمایت دستگاه قضایی مرتفع و ۱۳۰ کارگر بصورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شدند.

به گزارش ایلنا، واحدتولید محصولات غذایی «گلنوش» در استان البرز که از حدود ۴۵ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، دچار مشکلات جابجایی و اختلاف با نهادهای دولتی بود که با حمایت دستگاه قضا مشکلاتش مرتفع و با ۱۳۰ کارگر بصورت مستقیم ادامه فعالیت داد.

به گفته حسین فاضلی هریکندی «شرکت تولید مواد غذایی گلنوش» با بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت اقتصادی و تولیدی، تولید کننده ۶۷ قلم انواع محصولات غذایی کنسروی است که هم اکنون با ۱۳۰ نفر اشتغال در ۲ واحد تولیدی واقع در سیمین دشت و کردان استان البرز در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه ۱۴۰۱ مدیرعامل این مجموعه تقاضای حمایت قضایی را به ستاد پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استان البرز ارائه کرد، در ادامه اظهار داشت: این واحد تولیدی، چندین مشکل و اختلاف با مجموعه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری و چندین دستگاه دیگربرای جابجایی داشت که برخی برای بیش از سه سال لاینحل مانده بود.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز از دستور ویژه برای بررسی و رفع مشکلات این شرکت به دبیرخانه ستاد خبر داد و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات دو و چند جانبه، بازدید از شرکت و مکاتبات متعدد، در نهایت مشکلات در کارگروه حقوقی و قضایی این دبیرخانه مطرح و با تصویب و ارائه راهکارهای حقوقی و فنی در چارچوب مقررات، مشکلات شرکت و دغدغه‌های مدیران واحد تولیدی که برخی مربوط به کارخانه قدیمی واقع در سیمین دشت و بخشی نیز مربوط به کارخانه جدید واقع در طرح توسعه کارخانه در کردان بود برطرف شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در اول هفته دولت فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است، گفت» با راه اندازی کارخانه جدید در آغاز هفته دولت برای ۶۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز