خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بخش تعاون توفیق دارد همچنان نقش جدی در اقتصاد ایران ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۳۲

مهدی مسکنی به مناسبت هفته تعاون به جایگاه تعاون نزد امام خمینی(ره) اشاره کرد.

 مهدی مسکنی (معاون امور تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی) به مناسبت هفته تعاون در حرم مطهر امام خمینی(ره) به اهمیت جایگاه تعاون نزد امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: دولت سیزدهم بر توسعه بخش تعاون تاکید دارد.

 مهدی مسکنی با اشاره به اینکه در جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) با جمعی از تعاون‌گران و اعضای اتاق ایران در حرم ایشان حاضر شده است، گفت: در آستانه هفته تعاون امیدواریم رهروی راه امام راحل در دولت سیزدهم در حوزه شکوفایی بخش تعاون باشیم.

وی افزود: بخش تعاون توفیق این را دارد که پس از چهل سال گذشت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیرغم همه چالش‌ها همچنان نقش جدی را در اقتصاد کشور ایفا کند. 

مسکنی تصریح کرد: امروز نیز مدیران دولتی بخش تعاون کشور به همراه جمعی از تعاون‌گران، اعضای هیات مدیره و رئیس اتاق ایران در پیشگاه مزار امام راحل حضور یافتند تا ان‌شاالله قصد دارند تا هرچه بیشتر در جهت منویات امام و رهبری در حوزه تعاون گام بردارند.

معاون امور تعاون وزیر کار در پایان اظهار کرد: امیدواریم یادآوری اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی بتواند هرچه بیشتر روح تازه‌ای در درون بخش تعاون بدمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز