خبرگزاری کار ایران

فراخوان موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برای دریافت مقالات تخصصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۶۶۱

موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی اعلام کرد: از عموم مدیران، کارشناسان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان محترم فعال در حوزه تأمین اجتماعی و موضوعات ذکرشده دعوت می‌شود، مقالات خود را در ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی دریافت مقالات در فصلنامه تخصصی تامین اجتماعی را فراخوان کرد.

 فصلنامه تأمین اجتماعی؛ نشریه تخصصی حوزه تأمین اجتماعی، با هدف توسعه کمی و کیفی پژوهش، تقویت یافته‌های علمی و تحقیقاتی، همچنین چاپ مقالات علمی تخصصی در کوتاه‌ترین زمان داوری و به‌صورت رایگان آمادگی خود را برای دریافت مقالات، با تأکید بر شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) و همچنین سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی (ابلاغی مقام معظم رهبری) و نیز حل مسائل سازمان تأمین اجتماعی، در رشته‌های تخصصی بیمه، اقتصاد، اقتصاد سلامت، حقوق اجتماعی، سیاست‌گذاری رفاه و تأمین اجتماعی، مدیریت، حکمروایی و فناوری و نیز مطالعات بین‌رشته‌ای اثرگذار بر سازمان اعلام می‌دارد.

لذا بدین‌وسیله از عموم مدیران، کارشناسان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان محترم فعال در حوزه تأمین اجتماعی و  موضوعات ذکرشده دعوت می‌شود، مقالات ارزشمند خود را برای چاپ در این نشریه از طریق وب‌سایت فصلنامه به نشانی http://qjo.ssor.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک به نشانی tamineejtemaie6@gmail.com و یا شماره تلفن ۲۶۱۰۵۵۴۲ (پیش شماره ۰۲۱) در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز