خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بدهی دولت به صندوق فولاد در دستور کار کمیسیون تلفیق است/ تعهدات به صندوق فولاد باید در برنامه توسعه شفاف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۸۶

پورابراهیمی گفت: پیشنهاد مطرح شده در کمیسیون تلفیق برنامه توسعه این است که اطلاعات بدهی‌های دولت به صندوق بازنشستگی فولاد کاملاً شفاف و تعهدات مشخص شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی (نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس) تاکید کرد: در برنامه توسعه هفتم برای عمل دولت به تعهدات مقابل صندوق‌های بازنشستگی راهکار داریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون نحوه وصول مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت با اشاره به نحوه وصول مطالبات این صندوق اظهار کرد: یکی از مشکلات صندوق‌های بازنشستگی طلب‌های این صندوق ها از دولت است که با توجه به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس این موضوع در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق روش مشخصی برای نحوه تسویه تعهدات دولت با صندوق‌ فولاد داریم، تأکید کرد: سهم بدهی‌های دولت به صندوق‌ها که صندوق فولاد هم یکی از آنهاست، تعریف شده است. بنابراین در برنامه توسعه هفتم برای عمل دولت به تعهدات مقابل صندوق‌های بازنشستگی راهکار داریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  گفت: پیشنهاد مطرح شده در کمیسیون تلفیق برنامه توسعه این است که اطلاعات بدهی‌های دولت به صندوق بازنشستگی فولاد کاملاً شفاف و تعهدات مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز