خبرگزاری کار ایران

تعدیل تعدادی از کارگران شهرداری چابهار با تغییر پیمانکار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۱۹

تعدادی از کارگران شهرداری چابهار با ورود پیمانکار جدید بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در شهرداری چابهار با اعلام خبر تعدیل برخی همکاران خود گفتند: کارگران تعدیل شده بخشی از کارگران پیمانکاری بخش خدماتی شهرداری چابهار در استان سیستان و بلوچستان هستند که تقریبا از ابتدای تیر ماه جاری با ورود پیمانکار جدید بیکار شده‌اند.

گفته می‌شود؛ میانگین سابقه این کارگران ۱۰ تا ۱۵ سال است که بعد از اتمام قراردادهای کارشان در راستای اجرای سیاست کاهش هزینه شهرداری از سوی پیمانکار جدید تعدیل شدند.

به گفته کارگران شاغل در شهرداری چابهار، کارفرمای شرکت پیمانکاری می‌گوید طبق قراردادی که با شهرداری داریم این تعداد نیروی کار لازم نداریم.

طبق اظهارات آنان؛ شهرداری چابهار پیگیر مشکلات کارگران نیست. از این رو کارگران که چاره‌ای جز مطرح کردن مشکلاتشان با مسئولان بالا دستی از طریق رسانه‌های کارگری را ندارند.

به گفته آنان؛ مسئولان شهرداری چابهار مدعی هستند که مسئولیتی در قبال کارگران پیمانی شهرداری ندارند به همین دلیل پیگیر بازگشت به کار آنها نیستند.

در مجموعه شهرداری چابهار حدود ۶۹۰ کارگر شاغل هستند که از این تعداد ۳۶۰ نفر شرکتی و۴۰ نفر روزمزدی‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز