خبرگزاری کار ایران

صندوق کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

شمول دریافت وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۳۷۴

صندوق کشوری خبرداد: امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد، فراهم شد.

به گزارش ایلنا، پیرو تماس‌های بازنشستگان تحت پوشش و با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد، فراهم شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو تماس های بازنشستگان عزیز تحت پوشش با درگاه های ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و با نظر و تاکید مدیرعامل صندوق، امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از افرادی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.

براین اساس، سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت وام ۳۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

متقاضیان عزیز با توجه به فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، می توانند بدون نگرانی و در زمان ممکن، به صورت مستمر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کرده و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، بازنشستگان عزیز در زمان ثبت نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز