خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون امنیت ملی در تذکر شفاهی به دولت:

بانک‌ها از پرداخت وام اشتغال شانه خالی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۸۶

علی علیزاده نماینده مراغه و عجب‌شیر گفت: تمامی بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج، اشتغال و تولید شانه خالی کرده و پرداخت نمی‌کنند، مردم گرفتار هستند.

به گزارش ایلنا، علی علیزاده (دبیر کمیسیون امنیت ملی) در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد ماه) مجلس با انتقاد از سیاست‌های بانکی دولت، به بحث‌عدم اعطای تسهیلات بانک‌ها به ویژه در حوزه ازدواج و اشتغال جوانان پرداخت. 

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس ادامه داد: کشاورزان زحمتکش تمامی چشم امیدشان به محصولات باغی بوده و تنها راه امرار معاششان نیز از طریق فروش این محصولات است که در اثر سرما از بین رفته است. 

وی افزود: ستاد بحران کشور سریعاً این موضوع را رسیدگی کرده و نسبت به امهال وام‌های سال‌های گذشته، تخصیص وام و پرداخت خسارت اقدام عاجل انجام دهد. 

علیزاده در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: تمامی بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج، اشتغال و تولید شانه خالی کرده و پرداخت نمی‌کنند، مردم گرفتار هستند. موسسه قرض‌الحسنه مهر ایران که صد درصد دولتی است وام‌های اشتغال تبصره (۱۶) را به حساب متقاضیان واریز کرده اما در اقدامی غیرقانونی حساب آن‌ها را مسدود می‌کنند لذا از وزیر اقتصاد درخواست داریم این موضوع را پیگیری کرده تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز