خبرگزاری کار ایران

اعتصاب امدادگران کانادایی به دلیل عدم حفظ امنیت کارکنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۴۰

تقریبا ده‌ها امدادگر در منطقه‌ای ویکتوریای کانادا در مقابل دادگاه تجمع کرده و روز دوشنبه را اعتصاب کردند زیرا به پرونده دو زن متهم به حمله به کارکنان و امدادگران اورژانس هنوز توسط قاضی ایالتی رسیدگی نشده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از تلویزیون ای.بی.سی، امدادگران منطقه‌ای ویکتوریای کانادا در مقابل دادگاه عمومی این شهر به دلیل عدم حفظ امنیت و ایمنی در محل کار خود اعتراض و اعتصاب کردند.

تقریبا ده‌ها امدادگر در منطقه‌ای ویکتوریای کانادا در مقابل دادگاه تجمع کرده و روز دوشنبه را اعتصاب کردند زیرا پرونده دو زن متهم به حمله به کارکنان و امدادگران اورژانس هنوز توسط قاضی ایالتی رسیدگی نشده است. 

گزارش‌های کارکنان آمبولانس شهر ویکتوریا نشان داد که ۶۹۶ مورد خشونت شغلی علیه امدادگران بین جولای ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ رخ داده که مرجع قضایی به بسیاری از آن‌ها به دلیل فقدان مستندات رسیدگی نکرده است. 

وارد یانگ، عضو اتحادیه کارکنان آمبولانس ویکتوریایی، گفت: «هیچ وقت خوب نیست که به کارکنان اورژانس حمله کنیم اما اگر ما حمایت ملی و قضایی داشتیم، این اتفاقات نمی‌افتاد!». این فعال صنفی از آزار جنسی برخی کارکنان آمبولانس‌ها نیز سخن گفت و افزود: به طور متوسط هر ۵۰ ساعت یک امدادگر در ویکتوریا مورد تعرض فیزیکی، کلامی یا حتی جنسی قرار می‌گیرد و ۹۵ درصد کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در محل کار خود خشونت و پرخاشگری را تجربه می‌کنند. 

احتمال زندان برای حمله به کارکنان؟

در ویکتوریا، قانون بیان می‌کند که تجاوز به یک نیروی امدادگر اورژانس حکم زندان اجباری دارد و دستورالعمل‌های قانونی حداقل مجازات برای مجروح کردن یک کارگر اورژانس وجود دارد. بسیاری از حملات از سوی افرادی که مست هستند رخ می‌دهد!

حداقل مجازات زندان برای تعرض به نیروی اورژانس شش ماه است مگر اینکه شرایط خاصی وجود داشته باشد. 

با این حال کارکنان می‌گویند که در حوادث اخیر مربوط به کارکنان اورژانس و امدادگران اولیه در ویکتوریا و حومه، باعث شده است که امدادگران در تلاش برای کمک به مردم تا چه حد می‌توانند تحمل کنند، تجدید نظر کنند، زیرا دستگاه قضایی کانادا حمایت و رسیدگی کامل انجام نمی‌دهد و پلیس نیز اجازه اعمال قدرت علیه تعرض را به‌طور متقابل نمی‌دهد. تجهیز کارکنان به دوربین و تسریع در رسیدگی به شکایات از سوی پلیس و دستگاه قضایی از مطالبات امدادگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز