خبرگزاری کار ایران

کارگران راه‌سازی روسیه در اعتراض به دستمزدهای معوقه استعفا دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۵۳

کارگران پروژه‌ای در روسیه گفته‌اند: کارگران از آنجا که کمتر از وعده‌های داده شده دستمزد می‌گیرند، همچنین در پرداخت دستمزدها تاخیر زیاد انجام می‌شد و کار در این فضا صرفه ندارد، استعفا داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از دیده‌بان حقوق بشر، در سایت ساخت و ساز نوگورود و چوواشیای روسیه، کارگران استعفا داده و نیروی کار کافی برای ادامه پروژه وجود ندارد. کارگران در مصاحبه با خبرنگار دیده‌بان حقوق بشر گفتند: بسیاری از کارکنان از اواخر سال گذشته استعفا داده‌اند.

کارگران پروژه‌ای گفته‌اند: کارگران از آنجا که کمتر از وعده‌های داده شده دستمزد می‌گیرند، همچنین در پرداخت دستمزدها تاخیر زیاد انجام می‌شد و کار در این فضا صرفه ندارد، استعفا داده‌اند.

شرکت دولتی «آوتودور» به طور غیرمستقیم مشکلات ساخت قطعه ششم جاده را تایید می‌کند. به گفته پیمانکار کل این شرکت، این قطعه جاده قرار است در نیمه سال ۲۰۲۳ میلادی به بهره‌برداری برسد. مهلت مقرر، تصمیم گرفته شد که M-12 به صورت شبانه روزی ساخته شود. 

این اولین اعتصاب کارگران در نیژنی نووگورود نیست. در تابستان ۲۰۲۲، کارگران پل در M-12 در منطقه Vadsky نیز از تاخیر در حقوق شکایت کردند. در آوریل ۲۰۲۲، سازندگان M-12 به همین دلیل جاده را در منطقه آرزاماس مسدود کردند. در آن زمان کارگران گزارش دادند که در مجموع شرکت موظف به پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون روبل روسیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز