خبرگزاری کار ایران

با حمایت دادگستری قزوین؛

رفع مشکل ۱۱ساله کارخانه «امین آر» با ۱۵۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۹۳

مشکلات کارخانه «امین آر» در آبیک استان قزوین با حمایت نهاد قضایی مرتفع و ۱۵۰ کارگر این کارخانه به فعالیت تولیدی خودادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، واحد تولید «آمین آر» در شهرستان آبیک که از حدود ۱۱ سال پیش با حدود ۱۵۰کارگر به دلیل برخی مشکلات با حداقل ظرفیت به صورت نیمه تعطیل فعالیت داشت، با حمایت دادگستری قزوین مشکلاتش مرتفع شد.

امین امین (مدیرعامل شرکت امین آر) در زمینه مشکلات این کارخانه گفت: این واحد تولیدی به دلیل برخی  مشکلات مالی سال‌ها دچار رکود بود در نتیجه با حداقل ظرفیت در تولید ونیرو کار مشغول کار بودیم گفت: یکی از مشکلات در خصوص پرداخت حق بیمه کارگران به بیمه تامین اجتماعی، بود که حدودا ۱۱ سال به طول انجامید.

وی افزود: از زمانی تاسیس شرکت تولیدی «امین آر» به جهت پرداخت ۵ درصد حق بیمه کارگران با سازمان تامین اجتماعی مشکل داشتیم و در پرونده‌ای موازی نیز نسبت به همین موضوع پیمانکار شرکت را محکوم کرده بودند که وی نیز به جهت پرداخت آن به شرکت مراجعه می‌کرد.

مدیرعامل شرکت امین آر ادامه داد: مدت‌ها به همین بهانه حساب‌های شرکت را مسدود کرده بودند و مجبور به کار با حساب‌های شخصی برای پرداخت حقوق کارگران و سایر موضوعات مالی شدیم، که در نتیجه به عنوان پولشویی نیز مورد اتهام قرار گرفته بودم.

امینی در ادامه تصریح کرد: حدود ۱۱ سال بدلیل مشکلات مذکور نمی‌توانستیم با تمام ظرفیت کار کنیم و شرکت در طی این سال‌ها درحقیقت نیمه تعطیل بود.

وی با اشاره به طرح مشکل شرکت امین آر در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با هماهنگی شورای شهرک‌های صنعتی، اضافه کرد: با پیگیری موضوع توسط دادستانی شهرستان آبیک و تشکیل و چند جلسه مشترک مشکلات شرکت حل شد.

مدیرعامل «شرکت امین آر» با اشاره به همکاری مستقیم ۱۵۰ نیروی کار با این شرکت، افزود: حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر نیروی کار نیز در بخش‌های حمل و نقل، عرضه و… بصورت غیرمستقیم با شرکت همکاری مستمر دارند و در مجموع حدود ۵۵۰ نیروی کار با این شرکت در ارتباط هستند.

امینی همچنین با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه برای ورود و کمک به حوزه تولید و در بحث اقتصاد بسیار موثر است، عنوان کرد: طی ۱۶ سال فعالیت در عرصه تولید شاهد بودم که هیچ نهادی به مشکلات تولیدکنندگان توجه نمی‌کند و ورود دستگاه قضا در حوزه تولید و کمک و حمایت از تولیدکنندگان بی‌سابقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز