خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

درمانگاه پاکدشت دستگاه اکو دارد اما متخصص قلب ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۹۰۵

دبیر اجرایی خانه کارگر پاکدشت گفت: صدهزار بیمه شده در شهرستان وجود دارد اما ما متخصص قلب، گوش و حلق و بینی، ارتوپد و متخصص زنان در این شهرستان نداریم. دستگاه اکو داریم اما متخصصی نداریم که از این دستگاه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عوض سلطانی (دبیر اجرایی خانه کارگر پاکدشت) در مورد وضعیت درمان تأمین اجتماعی در شهرستان پاکدشت گفت: درمانگاه پاکدشت درمانگاهی در شأن بیمه شدگان تامین اجتماعی نیست. 

وی گفت: صدهزار بیمه شده در شهرستان وجود دارد اما ما متخصص قلب، گوش و حلق و بینی، ارتوپد و متخصص زنان در این شهرستان نداریم. دستگاه اکو داریم اما متخصصی نداریم که از این دستگاه استفاده کند. 

سلطانی گفت: انصاف نیست که صدهزار بیمه شده که با خانواده خود چیزی حدود ۴۰۰هزار نفر می‌شوند، به این متخصص‌ها دسترسی نداشته باشند. ما در شهرستان پاکدشت حتی داروخانه‌ی شبانه‌روزی هم نداریم. بیمه‌شدگان در این شهرستان برای گرفتنِ خدماتی که نیاز دارند مجبورند از مراکز درمانی دیگر استفاده کنند در حالیکه بهره‌مندی از حداقلی‌ترین خدمات درمانی حق کارگران و بازنشستگان است. 

وی همچنین به مشکلات بیمه تکمیلی اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از بازنشستگان از بیمه تکمیلی خود راضی نیستند این درحالی است که طبق قانون الزام صفر تا صد درمان باید رایگان باشد اما با وجود پولی که بابت بیمه تکمیلی پرداخت می‌کنند آنچنان که باید خدمات نمی‌گیرند و خیلی اوقات مجبورند باز هم از جیب خود هزینه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز