خبرگزاری کار ایران

مشاور معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی:

برای تجهیز مراکز درمان مستقیم کمبود نقدینگی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۵۴۰

داریوش پناهی‌زاده گفت: غیر از بودجه‌ی عادی‌ای که ما در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم، ۴۰۰میلیارد تومان بودجه تجهیزاتِ پزشکی به کل استانها تقسیم کرده‌ایم. هیچ استانی نمی‌تواند بگوید سهم ما نسبت به جمعیت بیمه شده کم است. ما در مراکز درمان مستقیم کمبود نقدینگی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش پناهی‌زاده (مشاور معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی) در اولین جلسه سراسری کمیته بیمه و درمان گفت: درمان چالش جدی درتمام کشورها است و هر کشوری روش خود را برای حل مسائل درمانی دارد. در کشور ما خصوصا با تورم بسیار زیادی که در بخش درمان وجود دارد، سهم پرداخت از جیب مردم افزایش یافته است و ما این مشکلات را می‌دانیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که وظیفه‌ی خود را به درستی انجام دهیم. 

وی گفت: در این جلسه به کمبود بودجه تجهیزاتِ پزشکی اشاره شد که در این خصوص باید بگویم که غیر از بودجه‌ی عادی‌ای که ما در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم، ۴۰۰میلیارد تومان بودجه تجهیزاتِ پزشکی به کل استانها تقسیم کرده‌ایم. هیچ استانی نمی‌تواند بگوید سهم ما نسبت به جمعیت بیمه شده کم است. ما در مراکز درمان مستقیم کمبود نقدینگی نداشتیم. 

پناهی‌زاده گفت: در خصوص ساخت‌وساز نیز اولویت سازمان این است که بیمارستان‌ها و درمانگاه‌هایی که استحکام بنا دارند به تدریج و با اولویت‌بندی نوسازی و جایگزین شوند. ما برای برخی بیمارستان‌های تعطیل شده در برخی از استان‌ها جایگزین داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز