خبرگزاری کار ایران

یک ماه از معوقات مزدی کارگران آب معدنی داماش پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۸۷۷

منابع کارگری در کارخانه آب معدنی داماش از پرداخت یک ماه از معوقات مزدی سه ماهه خود خبر دادند.

شماری از کارگران کارخانه آب معدنی داماش در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند:  یک ماه از معوقات مزدی ما پرداخت شد.

یکی از کارگران کارخانه آب معدنی داماش گفت: با احتساب همکاران اداری نزدیک به ۴۱کارگر هستیم که طی سه ماه گذشته پرداخت حقوق ما به تاخیر افتاده بود.

این کارگران که در حال حاضر حقوق مهر و آبان ماه سال جاری خورا طلبکارند، می‌گویند: طبق وعده کارفرما قرار بود یک ماه دیگر از مطالبات عقب افتاده کارگران در هفته جاری پرداخت شود.

بنا به اظهارات این منابع کارگری در کارخانه آب معدنی داماش، جدا از مشکل معوقات مزدی، از چند سال پیش کارگران از خدمات بیمه تکمیلی و امکانات درمانی آن محروم شده‌اند.

این کارگر با بیان اینکه از حداقل دریافتی دستمزد خود رضایت نداریم و دریافتی ماهانه‌مان کفاف معاش زندگی‌مان را نمی‌دهد، همچنین گفت: در عین حال حق اضافه‌کاری و تعطیل‌کاری مجموع کارگران با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و کاهش میزان تولید محدود شده است.

وی افزود: از دیگر مشکلات کارگران آب معدنی داماش پرداخت نشدن حق لباس کار است. حدود دو سال است حق لباس و کفش به کارگران آب معدنی داماش داده نمی‌شود و کارگران ناچارند برای تهیه آن از جیب خود هزینه کنند.

به گفته این کارگر، بخش دیگری از مشکلات کارگران این کارخانه مربوط به یک وعده غذای گرم است که از چندین سال پیش قطع و انجام نشده است.

وی یادآور شد: کارگران بارها از مسئولان  شهرستان رودبار درخواست کرده‌اند پیگیر حقوق معوقه و سایر مشکلات آن‌ها باشند ولی آن‌ها تنها قول می‌دهند و در عمل ما را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز