خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران پیمانکاری توزیع برق برای تسریع در تصویب طرح ساماندهی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۰۵

کارگران پیمانکاری شرکت توزیع برق انتظار دارند طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هرچه سریع‌تر به تصویب برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری شرکت توزیع برق در کشور، خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هستند. این کارگران می‌گویند: انتظار داشتیم قبل از پایان شهریور ماه طرح ساماندهی به تصویب برسد؛ نمایندگان مجلس به کارگران قول داده‌اند و ما در انتظار تصویب آن هستیم.

یکی از کارگران شرکت توزیع برق در این رابطه به ایلنا گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس هر چه سریعتر این طرح را تصویب کنند؛ طرح ساماندهی برای هزاران کارگر کشور که منتظر حذف کامل شرکت‌های پیمانکاری هستند، از هر موضوعی مهم‌تر است؛ توقع داریم نمایندگان، هر چه سریعتر طرح را به تصویب برسانند.

او با بیان اینکه هنوز از آخرین اقدامات نمایندگان مجلس برای پیگیری اجرای طرح مطلع نیستیم، مدعی شد؛ پیمانکاران تامین نیرو در مقام کارفرما به هیچ‌یک از تعهدات مزدی خود در قبال کارگران شرکتهای توزیع برق عمل نکرده و آن‌ها از حداقل‌های مزدی و امنیت شغلی محرومند.

طبق اظهارات وی؛ حذف پیمانکاران باعث برقراری عدالت در پرداخت حقوق و مزایا می‌شود و این انگیزه‌ی کارگران را برای کار افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز