خبرگزاری کار ایران

دیدار بازنشستگان استان‌ها با مقامات وزارت کار/ گفتگو در مورد شیوه‌نامه‌ی اجرایی مجامع عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۳۴

بازنشستگان از چند استان با مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار دیدار داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (بیستم شهریور) بازنشستگان ده استان مختلف، با نژاد موسوی (مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی) جلسه داشتند؛ در این جلسه که هفده بازنشسته در آن شرکت داشتند، در ارتباط با اساسنامه‌ی کانون‌ها صحبت شد و چند ماده از این اساسنامه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در ارتباط با دو موضوع صحبت کردند؛ یکی شیوه‌نامه‌ی برگزاری مجامع عمومی برای کانون‌های بازنشستگان بود. شیوه نامه‌ی مجامع عمومی برای تشکل‌های کارگری نوشته شده و در دسترس است اما باید برای کانون‌های بازنشستگی هم نوشته شود؛ نکته دیگر، گزینش هیات مدیره و اعلام بیلان در یک جلسه مجمع عمومی بود که گفته شد باید در دو جلسه متفاوت برگزار شود.

بازنشستگان تاکید کردند: در این نشست، تاکید شد که بیلان مالی کانون‌ها باید در اختیار اسناد و بازرسی وزارت کار قرار بگیرد؛ بازرسان در این جلسات حضور ندارند و قادر به رویت اسناد مالی نیستند؛ آقای نژاد موسوی در ارتباط با این مسائل، نگاه مثبتی داشتند و قول همکاری دادند.

به گفته بازنشستگان، مجموعه وزارت کار، به بازنشستگان مطالبه‌گر وعده‌ی همکاری دادند و قرار شد هفته آینده با هفت نفر از این جمع گذاشته شود و در مورد اساسنامه بحث شود؛ ماه آینده نیز قرار است جلسه‌ای با 31 نفر از 31 استان برگزار شود تا تغییرات اساسنامه و شیوه‌نامه‌ی اجرایی به بحث گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز