خبرگزاری کار ایران

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

سامان یابی اشتغال اتباع خارجی از طریق سامانه جامع از مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۸۳۲

کریمی بیرانوند گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تمامی واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را صرفاً در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت و رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا، سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی با حضور محمود کریمی‌ بیرانوند (معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و محسن ابراهیمی (مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در ۱۴ استان رونمایی شد.

 کریمی‌ بیرانوند در این نشست گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تمامی واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را صرفاً در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت و رسیدگی کنند.

ابراهیمی مدیرکل اشتغال اتباع خارجی نیز در این مراسم گفت: کارفرمایان حقیقی و حقوقی متقاضی استفاده از خدمات اتباع خارجی طبق ماده ۱۲۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران می‌توانند پس از ثبت‌نام و ایجاد پرونده شخصی الکترونیکی در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به ثبت درخواست در قالب روادید ورود با حق کار، صدور، تمدید، تجدید و ابطال پروانه کار اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز