خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس:

پیگیر مطالبات بازنشستگان در مجلس هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۹۸

رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار فراکسیون سلامت سالمندان را تشکیل داده‌ایم، تاکید کرد: ما پیگیر مطالبات بازنشستگان هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی محسنی بندپی، رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس و نماینده مردم نوشهر و چالوس در هفدهمین بزرگداشت سالروز تکریم بازنشستگان گفت: مشکل دوم و البته بسیار مهم بازنشستگان بعد از مسائل معیشتی، موضوع سلامت است. 

وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار فراکسیون سلامت سالمندان را تشکیل داده‌ایم و من افتخار دارم که به عنوان رئیس این فراکسیون در خدمت شما هستم، اظهار داشت: در بحث درمان، یکی از فراکسیون‌هایی هستیم که در سال گذشته حدود ۲۰ جلسه داشتیم و فعالانه به موضوع سلامت به خصوص سلامت بازنشستگان پرداخته‌ایم. 

این نماینده مجلس با اشاره به احکام بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: ما پیگیر مطالبات بازنشستگان هستیم. اما به نظر می‌رسد که باید شما بازنشستگان به نمایندگان شهرهای خودتان رجوع کنید و مطالبات‌تان را مطرح کنید. 

محسنی بندپی ادامه داد: من در ارتباط مستقیم با مردم هستم و مشکلات سلامت مردم به خصوص بازنشستگان را درک می‌کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز