خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به نمایندگی از مدافعان سلامت مطرح شد؛

فرصتی برای بیان مطالبات مدافعان سلامت در مجلس شورای اسلامی فراهم کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۴۳

محمدرضا سقائیان فرد به نمایندگی از جمعی از اعضای جامعه بهداشتی کشور در خصوص مطالباتِ مدافعان سلامت نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی نوشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا سقائیان فرد به نمایندگی از جمعی از اعضای جامعه بهداشتی کشور در خصوص مطالباتِ مدافعان سلامت نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، نوشت.

در متن این نامه آمده:

«در حالیکه بیش از دو سال از مطالبه‌گری مدافعان سلامت در پیگیری مطالبات خود در زمینه‌های مختلف می‌گذرد و علیرغم مکاتبات متعدد از سوی مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معدودی از نمایندگان محترم مجلس و فعالان صنفی کادر سلامت در این رابطه، متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای عملی حاصل نشده است. نظر به اینکه کشور در پیک هفتم کرونا قرار گرفته و برخلاف سایر کشورهای جهان که شاهد تلفات انسانی بی‌شماری هستند، به لطف خدا و ایثارگری‌های مدافعان سلامت سراسر کشور در وضعیت کنترل شده نسبی‌ای قرار گرفته‌ایم، ادامه این وضعیت نیازمند حفظ روحیه استقامت، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی کادر سلامت در مسیر مبارزه با این ویروس منحوس است. از این رو دستیابی به این مهم نیازمند تزریق نشاط، انگیزه و امید به آنان است که جز با حمایت عملی از مطالبات به فراموشی سپری شده آنان محقق نخواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که در این برهه حساس دشمن با انواع روشها ایجاد ناامیدی، یأس، سرخوردگی و القای بی‌آیندگی مدافعان سلامت را در دستور کار عملی خویش قرار داده که نشانه‌های این اقدامات را به وضوح در تحریک و تهییج احساسات کادر سلامت به منظور ایجاد چالش و بحران در حوزه سلامت جهت مخدوش کردن موفقیت‌های کسب شده به راحتی می‌توان رصد کرد. این قبیل ترفندها متاسفانه سهوا توسط برخی مسئولین با اتخاذ مواضع نامناسب یا بی توجهی به مطالبات کادر سلامت مورد همراهی قرار می‌گیرد.

از این رو با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی عصاره رأی، اراده و نظر مردم بر امور کشور است و وجدان‌های آگاه و منصف مردم شریف ایران اسلامی تاکید و تایید می‌نمایند بر قدردانی عملی از مدافعان سلامت که جان خویش را بیش از دو سال در راه حفظ سلامت مردم در کف دست گرفته‌اند تا شاهد کاهش قابل تحسین و اعجاب انگیز فوتی‌ها در خانواده‌های هموطنان باشیم، استدعا داریم فرصتی کوتاه مقرر فرمایید تا یکی از نمایندگان مدافعان سلامت با حضور در صحن علنی مجلس به بیان مشکلات و مطالبات فراموش شده آنان در حضور نمایندگان محترم مجلس بپردازند تا ان‌شاءالله با اراده و حمایت جنابعالی و سایر نمایندگان  گرامی شاهد تحقق هرچه سریعتر خواسته‌های آنان به صورت علمی باشیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز