خبرگزاری کار ایران

پرداخت بخش دوم معوقات فوق‌العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۳۶

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت معوقات فوق العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، علی نصیری (معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد) از پرداخت معوقات فوق العاده ایثارگری و سختی کار و مدیریت بازنشستگان فولاد در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه خبر داد.

نصیری  تصریح کرد: در راستای تاکیدات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بخش نخست معوقات آن دسته از بازنشستگان معزز فولاد که مشمول فوق العاده ایثارگری، سختی کار و مدیریت هستند قبل از عید نوروز پرداخت شد و بخش دوم نیز امروز(چهارشنبه) پرداخت گردید.

وی افزود: درصدد هستیم این معوقات در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم هر ماه پرداخت شود. کل این معوقات نیز تا مهرماه پرداخت می شود.

نصیری گفت: با تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، در سال جاری بودجه جداگانه ای برای رفاهیات بازنشستگان در نظر گرفته شده و تهیه و تنظیم آیین نامه نحوه هزینه کرد این بودجه نیز در دست اقدام است.

وی افزود: در این راستا درصدد هستیم با توجه به مشکلات معیشتی بازنشستگان، مبلغ وام ضروری و تعداد وام گیرندگان را افزایش دهیم که جزئیات آن پس از نهایی شدن اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز