خبرگزاری کار ایران

تهدید رانندگان اتوبوس سرزمین‌های اشغالی به اعتصاب علیه رژیم اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۲۵

تعداد قابل توجهی از اتحادیه‌ها و کارگران اتوبوسرانی فعال در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، رژیم اسرائیل را تهدید به اعتصاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه میدل-ایست۲۴، تعداد قابل توجهی از اتحادیه‌ها و کارگران اتوبوسرانی فعال در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، رژیم اسرائیل را تهدید به اعتصاب کردند.

کمیته‌های صنفی حمل و نقل اجباری کارگران ساکن فلسطین اشغالی امروز (دوشنبه) پس از عدم توافق در مذاکره با وزارت حمل و نقل در خصوص درخواست رانندگان اتوبوس سرزمین‌های اشغالی مبنی بر افزایش دستمزد و بهبود شرایط کاری، دست به اعتصاب زدند.

طبق این گزارش رانندگان خطوط در بیت‌المقدس، حیفا، طبریه، میگدال و خطوط بین شهری به بئر-شوا و بیت‌المقدس را تعطیل کردند. این رانندگان می‌گویند: طبق مذاکرات به نظر می‌رسد که وزارت حمل و نقل در تلاش است تا زمان را بکشد و واقعاً تلاش نمی‌کند برای هزاران راننده راه‌حلی بیاورد.

کارگران شرکت اتوبوس‌رانی با انتقاد از رژیم صهیونیستی مستقر می‌گویند: ما از این رفتارهای دولت ناامید هستیم زیرا چاره‌ای جز بازگشت به پشت میز دادگاه، راهی برای ما نمی‌گذارند. گویا در یک اعتصاب بزرگ که کشور را تکان خواهد داد، باید تکلیف مشخص شود.

این کارگران همچنین می‌گویند: به درخواست وزارت حمل و نقل، درخواست خود را به صورت کتبی ارائه کردیم و تصریح کردیم که اگر تا روز دوشنبه پاسخ نهایی مبنی بر افزایش دستمزدها و بهبود چشمگیر شرایط کاری خود را دریافت نکنیم، اقدام به اعتصاب خواهیم کرد! یا در جهت خواسته‌های ما عمل کنید یا به میز دادگاه بازگردید و شاهد اعتصابی تکان دهنده برای اسرائیل شوید.

نمایندگان کارگری در مناطق تحت اشغال می‌گویند: ما با وزیر حمل و نقل، مراو میکائیلی و روابط عمومی آن تماس می‌گیریم و در نهایت قصد داریم تا حقوق رانندگان را به طرز چشمگیری افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز