خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۴۰

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در پیامی عید سعید فطر را به کارگران و مردم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا

مسلمانان پس از یک ماه بندگی خالصانه و درک فضائل ماه مبارک رمضان  با سپری کردن  لیالی قدر و انجام فرائض عبادی در این ایام پر از برکت و برگزاری روز جهانی قدس، اینک با توشه‌ای سرشار از مهربانیت و اجر معنوی به استقبال عید سعید فطر می روند تا پاداش الهی را که تجلی بخش حیات طیبه در عالم خاکی است از درگاه پروردگار متعال مسألت نمایند. 

بدون شک جامعه کارگری کشور و تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور متأثر از معنویت و روحانیت این ماه مبارک، خود را برای ادامه حضور و تلاش در عرصه جهاد اقتصادی و کمک به توسعه اقتصادی این آب و خاک و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» آماده خواهد نمود و همسو و همراه با آحاد ملت عزیز ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی جهت کمک به توسعه و آبادانی در سایه وحدت و انسجام، فروگذار نخواهند کرد. چراکه پیشبرد این اهداف با انسجام و وحدت کارگران، امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین شایسته نیست حقوق اولیه این قشر زحمت کش، از سوی دولتمردان نادیده گرفته شود یا دائماً مورد تعارض قرار گیرد. 

این عید فرخنده و بزرگ را به تمامی مسلمانان، خصوصاً به جامعه کارگری کشور و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم. 

اَلّلهُمَّ اَسئَلُکَِبحَقِّ هَذَا الیَومِ الّذی جَعَلتَهُ لِلمُسلِمینَ عیداً اَن تُصَلیَّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز