خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری شوش: مسئولان اعتراض ما را جدی نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۶۵

کارگران شهرداری شوش تاکید کردند که هنوز مطالبات آنها پرداخت نشده است.

یکی از کارگران شهرداری شوش در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه اعتراض صنفی خود و همکارانش خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد مسئولان شهرستان شوش بعد از گذشت ۹ روز از آغاز اعتراض کارگران شهرداری شوش، هنوز پیگیر مطالبات کارگران نیستند.

به گفته وی، مهم‌ترین خواسته کارگران پرداخت سه تا چهار ماه معوقات حقوقی سال گذشته و جاری و تضمین امنیت شغلی کارگران است.

او گفت: بعد از گذشت ۹ روز مسئولان شهرستان همچون روزهای گذشته به مطالبات کارگران شهرداری شوش بی‌توجهی نشان می‌دهند و شاید با این کار می‌خواهند کارگران را از مطالبه‌گری منصرف کنند.

این کارگر که به نمایندگی از سایر کارگران سخن می‌گفت، با انتقاد از برخی مسئولان نهادهای دولتی همانند فرمانداری و اداره کار، درباره برخورد شهرداری با کارگران تصریح کرد: شهرداری به جای پرداخت حقوق کارگران آن‌ها را تهدید به اخراج می‌کند و از تعدادی از کارگران نیز طرح شکایت کرده و از آنها تعهد گرفته است.

او با بیان اینکه مشکلات مالی، نبود درآمد پایدار و عدم وصول مطالبات شهرداری مشکلات زیادی در پرداخت حقوق و مزایای کارگران ایجاد کرده است، افزود: سرگردانی کارگران شهرداری شوش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز