خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری کوت عبدالله: آخرین حقوقی که گرفتیم برای آبان بوده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۵۳

کارگران رفت و روب شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق اعتراض کردند.

کارگران رفت و روب شهرداری کوت عبدالله در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز (پانزدهم اسفند) مقابل فرمانداری کارون خبر دادند. این کارگران خواستار پرداخت حقوق و مزایای عقب افتاده خود هستند.

یکی از این کارگران می‌گوید: آخرین حقوقی که گرفتیم برای ماه آبان بوده؛ ما درخواست داریم لااقل حقوق برج نه و ده را قبل از پایان سال واریز کنند؛ امروز با شهردار صحبت کردیم و وعده داد یکماه حقوق را ظرف امروز و فردا واریز کند. گویا به حساب پیمانکار واریز شده و پیمانکار در پرداخت تعلل کرده است.

کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: در این شرایط سخت اقتصادی، پرداخت حقوق ما مرتب عقب می‌افتد؛ ما هربار برای دریافت حقوق باید اعتراض کنیم؛ سال به پایان رسیده و خبری از پرداخت معوقات مزدی ما نیست. یک سوال از مسئولان شهرداری و مقامات استان خوزستان داریم، در این شرایط ما چگونه باید زندگی کنیم؟

چند صد کارگر پیمانکاری شهرداری کوت عبدالله در انتظار دریافت معوقات مزدی خود قبل از پایان سال هستند؛ آنها می‌گویند: پیمانکار در پرداخت حقوق ما تعلل می‌کند و علاوه بر آن، حق بیمه ما نیز مرتب واریز نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز