خبرگزاری کار ایران

درخواست وزیر کار از مردم برای گزارشِ فسادِ زیرمجموعه‌های وزارت کار/ فعلا پاداشی در نظر نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۷۰

وزیر کار گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن روی دکمه‌ی سوت‌زنی، گزارش خود را در مورد فساد ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر کار در مراسم رونمایی از سامانه‌ی سوت‌زنیِ فساد گفت: تقریبا ۴۰۰ شرکت و چندین سازمان و صندوق تحت مدیریت وزارت کار و رفاه اجتماعی  هستند.  یکی از نگرانی‌های ما مسئله‌ی انواع مفاسد در این مجموعه‌ی بزرگ است به همین دلیل برای جلوگیری از فساد اقدامات بسیاری انجام دادیم. 

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی یا گزارش‌گری فساد است که امروز از این مرکز رونمایی کردیم. 

عبدلملکی بیان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن روی دکمه‌ی سوت‌زنی، گزارش خود را در مورد فساد ثبت کنند.

وزیر کار در خصوص ویژگی‌های این سامانه گفت: این سامانه کاملا امن است و سرورها در اختیار وزارتخانه هستند. به علاوه گزارش‌دهندگان می‌توانند بدون اینکه نام و نشانی از خود به جا بگذارند، گزارش خود را ثبت کنند.  همچنین این سامانه امکان پیگیری گزارش را به فرد می‌دهد. 

عبدالملکی افزود: برای کسانی که مایل هستند به عنوان گزارش‌گر حرفه‌ای با ما همراه باشند می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کنند، همکاران ما با آنها تماس می‌گیرند و چنانچه صلاحیت لازم را داشته باشند، می‌توانند با ما به صورت حرفه‌ای همکاری کنند. 

وزیر کار در مورد پاداش افرادی که فساد را گزارش می‌کنند، گفت: ما این  کار را به تازگی شروع کردیم و همکاران ما در حال بررسی ملاحظات حقوقی مربوطه هستند.  فعلا پاداش خاصی در نظر نگرفتیم اما حتنا این موضوع را بررسی  می‌کنیم و  پاداشی در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز