خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد مطرح کرد؛

مصمم به اجرای اصلاحیه‌ی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد هستیم/ رفاهیات بازنشستگان صندوق فولاد ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۵۴۴

حسین عامریان گفت: ما صادقانه می‌گوییم که منابع مالی ما محدود است و نمی‌توانیم به سرعت اصلاحیه همسان‌سازی را اجرایی کنیم اما قول می‌دهیم به مرور زمان این کار انجام شود و در این مسیر مصمم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین عامریان (مدیرعامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد) در حاشیه «آیین افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم» در خصوص وضعیتِ همسان‌سازیِ حقوق بازنشستگان فولاد به ایلنا گفت: بازنشستگان فولاد در خصوص همسان‌سازی، از همان ابتدایی که ما کار را به دست گرفتیم شکایت خود را مطرح کردند و گفتند همسان‌سازی درست انجام نشده است. 

وی گفت: ما برخلاف رویه‌ی مدیران قبلی بازنشستگان را به جلسات دعوت کردیم و از آن‌ها خواستیم در کنار ما باشند تا با هم موضوع همسان‌سازی را پیش ببریم. 

عامریان بیان کرد: بعد از جلسات متعدد به این جمع‌بندی رسیدیم که برای اصلاح همسان‌سازی نیاز به دوهزار و پانصد میلیارد تومان بودجه داریم. این درحالی است که اصل همسان‌سازی حدود هزار میلیارد تومان هزینه داشت؛ یعنی اصلاحیه‌ی همسان‌سازی سه برابرِ اصل همسان‌سازی برای ما بار مالی دارد. 

مدیرعامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: ما صادقانه می‌گوییم که منابع مالی ما محدود است و نمی‌توانیم به سرعت اصلاحیه همسان‌سازی را اجرایی کنیم اما قول می‌دهیم به مرور زمان این کار انجام شود و در این مسیر مصمم هستیم. 

وی گفت: در حالیکه اجرای همسان‌سازی قبلی حدود ده سال طول کشید ما سعی می‌کنیم از منابع درون صندوق استفاده کنیم و ظرف سه سال این کار را انجام دهیم. 

عامریان در خصوص رفاهیات بازنشستگان صندوق فولاد گفت: متاسفانه رفاهیات بازنشستگان این صندوق بسیار ضعیف است به همین دلیل برنامه‌ریزیِ مفصلی در این زمینه داشته‌ایم تا بتوانیم این وضعیت را اصلاح کنیم. 

مدیرعامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد همچنین با اشاره به شرکتهای زیان ده صندوق فولاد گفت: بخش زیادی از شرکتهای این صندوق زیان ده هستند و ما به وزیر کار قول دادیم ظرف ۱۲ تا ۱۸ ماه این شرکت‌ها را سود ده کنیم و به جایگاه خود برسانیم. 

عامریان بیان کرد: نگاهمان این است که تحول از تفکر و نیروی انسانی شروع می‌شود، به همین دلیل ظرف سه ماه ۹۵درصد از اعضای هیأت مدیره، مدیران عامل و مدیران میانی را تغییر دایم. میانگین سنی مدیران جدید کمتر از ۴۰ سال است و همه از متخصصین و تحصیل‌کردگان هستند. این موضوع باعث شده انرژی جدید وارد مجموعه شود تا ما بتوانیم اقدامات اساسی و تحولی جدی در مجموعه فولاد ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز