خبرگزاری کار ایران

دائمی شدن پرداخت «پایه سنوات» به کارگران فرودگاه لامرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۱۴۹

بنابر اعلام روابط عمومی خانه کارگر لامرد، پرداخت پایه سنوات به کارگران فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد دائمی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از مهر ماه سال جاری با استقلال مالی فرودگاه بین المللی شهدای لامرد، همزمان با ۹ فرودگاه بزرگ کشور و اجازه بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد در این فرودگاه، پایه سنواتی کارگران پیمانکاری که در سایر فرودگاه‌های کشور بر اساس آنالیز فنی ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران۱۴۰ هزار تومان است، با پیگیری خانه کارگر این شهرستان، این رقم (۱۴۰هزار تومان) با افزایش ۵.۴ برابری به ۷۶۰ هزار تومان افزایش یافت.

روابط عمومی خانه کارگر لامرد و مهر با اعلام این خبر به ایلنا، افزود: معوقات این کارگران از ابتدای سال ۱۴۰۰ به کارکنان فنی، حراست، خدمات و فضای سبز پرداخت شد.

این تغییر پایه سنوات به علت بار مالی سنگینی که برای فرودگاه‌های کشور خصوصا در ایام کرونا و کاهش درآمدهای ارزی ایجاد می‌کرد در دیگر فرودگاه‌ها با ممانعت مواجه شد و به اجرا در نیامد.

روابط عمومی خانه کارگر لامرد ضمن تشکر از سهراب عزیزی مدیر فرودگاه لامرد، اعلام کرد: فرودگاه بین المللی لامرد همچنان تنها فرودگاه در کشور است که این پایه سنوات تجمیعی را تثبیت و مناقصات بعدی را نیز بر پایه افزایش سنواتی اعمال شده برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز