خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

رویکرد اصلی صندوق فولاد، تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد و توجه به مسایل بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۸۳۴

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان صندوق سالها کار و تلاش کرده‌اند تا در دوره بازنشستگی آسایش و رفاه داشته باشند. ما تلاش می‌کنیم تا با وجود همه مشکلات بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، که در صدر هیات بلندپایه از معاونان و مدیران صندوق به اهواز سفر کرده با حضور در شرکت فولاد خوزستان با مدیران ارشد این شرکت در خصوص وضعیت بازنشستگان فولاد خوزستان که تحت پوشش صندوق هستند دیدار و تبادل نظر کرد.

عامریان در سخنانی در این نشست با تشکر از همراهی و تعامل شرکت فولاد خوزستان با صندوق بازنشستگی فولاد در راستای حل مشکلات بازنشستگان گفت: بازنشستگان صندوق سالها کار و تلاش کرده‌اند تا در دوره بازنشستگی آسایش و رفاه داشته باشند و این حق آنهاست و ما هم تلاش می‌کنیم تا با وجود همه مشکلات بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

وی افزود: مدیران شرکت فولاد خوزستان می توانند در تعاملات و ایجاد آرامش بازنشستگان نقش مهمی داشته باشند زیرا برای بازنشسته آنچه بیش از مادیات مهم است تکریم و آرامش خاطر آنهاست.

عامریان ادامه داد: از همان زمان آغاز فعالیت تیم مدیریتی جدید صندوق و در جلساتی که با کانون‌های بازنشستگی داشتیم متوجه شدیم که دو موضوع اصلاح همسان‌سازی و خدمات درمانی دغدغه های اصلی بازنشستگان است. در همین راستا با برگزاری جلسات متعدد و با رایزنی و تعامل با نمایندگان بازنشستگان در خصوص اصلاح همسان سازی به نتایج خوبی رسیده ایم و پرداخت ها در این باره ظرف مدت دو تا سه سال انجام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه رویکرد اصلی صندوق در کنار سرمایه‌گذاری‌های جدید و بلندمدت برای آینده، تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد و هزینه کرد آن برای رفاهیات و درمان بازنشستگان است گفت: تلاش می کنیم تا ارائه خدمات کامل بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان بهبود یافته و به بهترین شکل آن انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان از خدمات رفاهی مناسبی که این شرکت به آنان ارائه می کند استفاده می کنند اما ارائه خدمات رفاهی برای بازنشستگان معدنی صندوق وضعیت مطلوبی ندارد و ما برای اصلاح این روند برنامه جامعی داریم.

علی نصیری معاون مالی ومنابع انسانی صندوق نیز در سخنانی با تشریح وضعیت حقوق بازنشستگان فولاد و مقایسه آن با بازنشستگان تامین اجتماعی بر تعامل و همکاری نزدیک با شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد.

مهدی باباخانی سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مشارکین و بازنشستگان صندوق از اهتمام شرکت فولاد خوزستان در پیگیری بحث درمان بازنشستگان قدردانی کرد.

مدیران شرکت فولاد خوزستان نیز ضمن خیرمقدم به مدیرعامل صندوق و هیات همراه اقدامات انجام شده برای رفاهیات بازنشستگان شرکت را تشریح و بر آمادگی این شرکت برای هر گونه تعامل و همکاری با صندوق تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز