خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات بازنشستگان در سفر مدیرعامل صندوق فولاد به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۰۴

سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد از سفر مدیرعامل و شماری از مدیران ارشد صندوق به استان خوزستان در روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، محمد مهدی باباخانی، سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد، از سفر مدیرعامل و شماری از مدیران ارشد صندوق به استان خوزستان در روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه جاری خبر داد. 

 باباخانی افزود: در ادامه سفرهای استانی، بازدید از دفاتر امور و دیدار با بازنشستگان، مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد در صدر هیاتی از مدیران ارشد صندوق، مهمان بازنشستگان و مردم خونگرم استان خوزستان خواهند بود. 

وی افزود: دیدار با بازنشستگان و بازدید از دفتر امور بازنشستگان اهواز، نشست با کانون بازنشستگی فولاد خوزستان، دیدار با خانواده‌های شهدای بازنشسته صندوق، عیادت از بیماران صعب العلاج و نشست با مدیران شرکت فولاد خوزستان برای بررسی و تبادل نظر درباره مسائل بازنشستگان این شرکت از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر یک روزه پیش بینی شده است. 

باباخانی اضافه کرد: مدیرعامل و هیئت همراهش همچنین در این سفر از اداره دخانیات خوزستان هم بازدید می‌کنند. 

این پنجمین سفر عامریان و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد در راستای رویکرد بازدیدهای میدانی و دیدارهای بلاواسطه و مستقیم با بازنشستگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز