خبرگزاری کار ایران

ثبت شکایت نماینده نیروهای اداره کل پیشگری و رفع تخلفات اصفهان در دیوان/ درخواست ابطال آزمون تبدیل وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۸۸

نماینده کارگران اداره کل پیشگری و رفع تخلفات استان اصفهان از ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری و درخواست ابطال آزمونِ تبدیل وضعیت نیروهای اداره کل پیشگیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد نداف فرد (نماینده کارگران اداره کل پیشگری و رفع تخلفات استان اصفهان) از ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری و درخواست ابطال آزمونِ تبدیل وضعیت نیروهای اداره کل پیشگیری خبر داد. 

نداف فرد با اشاره به مشکلی که برای تبدیل وضعیت نیروهای با سابقه‌ی اداره کل پیشگیری به وجود آمده، گفت: طی بخشنامه‌ای قرار شد به منظور تبدیل وضعیت نیروها آزمونی برگزار شود که متاسفانه این آزمون استاندارد لازم را نداشت و به صورت مجازی برگزار شد در صورتیکه طبق بخشنامه آزمون باید به صورت کتبی برگزار می‌شد. 

به گفته‌ی نداف؛ برگزاری آزمون مجازی مشکلات بسیاری برای نیروها به وجود آورد و خیلی از آن‌ها حتی نتوانستند در این آزمون شرکت کنند. 

وی همچنین با انتقاد از افزایش حداقل نمره‌ی قبولی از ۴۰ به ۸۰ گفت: نیروهای اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات باید حداقل نمره‌ی ۸۰ در این آزمون کسب کنند که این رقم برای نیروهای سایر واحدها ۴۰ است. 

نداف فرد در پایان ابراز امیدواری کرد که با ابطال آزمون نیروها به حق خود برسند و بعد از سال‌ها خدمت تبدیل وضعیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز